انجام پروژه با نرم افزار Etabs

انجام پروژه با نرم افزار Etabs

انجام پروژه با نرم افزار EtabsReviewed by انجام پروژه با نرم افزار Etabs on May 1Rating: 2.0انجام پروژه با نرم افزار Etabsانجام پروژه با نرم افزار Etabs

انجام پروژه با نرم افزار Etabs

نرم افزار Etabs یک نرم افزار بخصوص جهت طراحی و تحلیل سازه های ساختمانی است. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که قابلیت طراحی سازه های ساختمانی را دارد و تمامی مقاطع و المان های یک ساختمان به صورت پیش فرض برای نرم افزار Etabs تعریف شده است. به همین خاطر تمامی المان های یک ساختمان را براحتی می­توان با این نرم افزار طراحی کرد. ایده نرم افزار Etabs حدود ۳۵ سال پیش مطرح شد. نیاز به به نرم افزار Etabs زمانی بیشتر احساس شد که مهندسان نیاز برای تحلیل غیر خطی استاتیکی و دینامیکی برای تحلیل سازه های ساختمانی داشتند. بنابراین با به وجود آمدن کامپیوترهای با قدرت بالای امروزی استفاده از نرم افزار ETABS روز به روز افزایش می­ یابد.

برنامه Etabs در طراحی سازه های فولادی و بتنی تمامی ضوابط لرزه ای طراحی این سازه ها را در نظر می گیرد. در این نرم افزار می توان ضوابط ویژه قاب های خمشی عادی، ویژه و طراحی با مهاربندی های همگرا و واگرا و مهار بندی بازویی(Out rigger) را در طراحی لحاظ نمود. از دیگر مزایای نرم افزار Etabs  می­توان به رابطه دو طرفه این نرم افزار با نرم افزار هایی مانند Saf و Sap2000 اشاره کرد.

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان ارشد و دکتری مهندسی عمران از دانشگاه های صنعتی شریف، علم و صنعت و امیر کبیر مفتخر است که شما مهندسان را در زمینه انجام پروژه و پایان نامه های عمرانی با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت یاری نماید.

جهت سفاش انجام پروژه و پایان نامه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects