انجام تحلیل دینامیکی غیر خطی با نرم افزاز Etabs

انجام تحلیل دینامیکی غیر خطی با نرم افزاز Etabs

انجام تحلیل دینامیکی غیر خطی با نرم افزاز EtabsReviewed by انجام تحلیل دینامیکی غیر خطی با نرم افزاز Etabs on May 4Rating: 2.0انجام تحلیل دینامیکی غیر خطی با نرم افزاز Etabsانجام تحلیل دینامیکی غیر خطی با نرم افزاز Etabs

انجام تحلیل دینامیکی غیر خطی با نرم  افزاز Etabs

تحلیل سازه خود بر دو نوع است: ۱) تحلیل خطی ۲) تحلیل غیر خطی

انواع تحلیل خطی: ۱) تحلیل استاتیکی معادل ۲) تحلیل تاریخچه زمانی خطی ۳) تحلیل دینامیکی طیفی

انواع تحلیل غیر خطی: ۱) تحلیل استاتیکی غیر خطی (تحلیل پوش آور) ۲) تحلیل دینامیکی غیر خطی (تحلیل تاریخچه زمانی غیر خطی)

اگرچه تحلیل و ارزیابی خطی در حد الاستیک دید خوبی از ظرفیت سازه فراهم می نماید و موقعیت اولین نقطه تسلیم را در اختیار ما قرار می دهد، اما با این حال قادر به پیش بینی مکانیزم شکست سازه و چگونگی باز توزیع نیروها در حین تسلیم های پی در پی نبوده و نتایج قابل اطمینانی در مورد میزان تغییر شکل های پلاستیک و در نتیجه میزان آسیب های سازه ای در اختیار نمی گذارد. از این رو تحلیل و طراحی سازه ای جدید و قدیم با نتایج آنالیزهای خطی قابل توجیه نیست. از طرفی یرای یک ساختمان آسیب دیده که خصوصیات دینامیکی آن بعد از زلزله تغییرات قابل توجهی یافته است و همچنین برای ساختمان هایی که قرار است با تکنیک های جدیدی تقویت لرزه ای گردند، بررسی رفتار غیر خطی سازه ضروری است.

دقیق ترین روش تحلیل غیر خطی در حال حاضر روش دینامیکی تاریخچه زمانی غیر خطی است.

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان ارشد و دکتری مهندسی عمران از دانشگاه های صنعتی شریف، امیر کبیر و علم و صنعت مفتخر است شما عزیزان را در زمینه انجام پروژه و پایان نامه دانشجویی مهندسی عمران یاری نماید. جهت سفارش انجام تحلیل دینامیکی غیر خطی با نرم  افزاز Etabs با ما در تماس باشید.

شماره تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects