دانلود آموزش متره و برآورد

دانلود آموزش متره و برآورد

دانلود آموزش متره و برآوردReviewed by دانلود آموزش متره و برآورد on May 16Rating: 3.0دانلود آموزش متره و برآورددانلود آموزش متره و برآورد

دانلود آموزش متره برآورد.

درس متره ، برآورد و آنالیز یکی از دروس پایه ای است که فراگیری آن برای کلیه مهندسانی که در جایگاه کارفرما (دستگاه های اجرائی )، مشاور (دستگاه نظارت و یا مدیر طرح) و یا پیمانکار (مجری) عمل می کنند لازم است .
دستگاه های اجرائی کشور ، سالانه هزاران میلیارد تومان را در بخش بودجه های عمرانی هزینه می کنند.
توجه اندکی به مطلب فوق نشان میدهد که یک درصد اشتباه یا خطای انسانی ناشی از ناآگاهی از ضوابط در مقوله های برآورد اولیه مبلغ پیمان ها ، رسیدگی به صورت وضعیت ها و…. باعث تضییع ده ها میلیارد تومان از بیت المال خواهد شد واین موضوع لزوم پرداختن به بحث آموزش و اهمیت آن را بیش از پیش روشن می سازد.
از سوی دیگر تغییراتی که در بحث ضرایب رشته های مختلف و حذف تعدادی از آنها و همچنین مقدمه فصل های فهارس بهاء واحد پایه رشته های مختلف سال ۱۳۸۸ توسط معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی ریاست جمهوری انجام گرفته ، باعث شده تا روش جاری سابق تاحدودی تغییر کرده و بسیاری از مهندسین دست اندر کار، با چگونگی عملکرد صحیح ( نحوه برآورد ، نحوه رسیدگی به صورت وضعیت ها ، محاسبه تعدیل، استفاده از ضرایب و….. ) آشنا نباشند.

 

جهت دانلود آموزش متره برآورد اینجا کلیک کنید.

 

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان ارشد و دکترای مهندسی عمران از دانشگاه های صنعتی شریف، علم و صنعت و امیر کبیر مفتخر است شما مهندسان را در زمینه انجام پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی در رشته مهندسی عمران و درتمامی گرایش ها یاری نماید.

تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects