انجام پروژه عمرانی با آباکوس(ABAQUS)

انجام پروژه عمرانی با آباکوس(ABAQUS)

انجام پروژه عمرانی با آباکوس(ABAQUS)Reviewed by انجام پروژه عمرانی با آباکوس(ABAQUS) on May 22Rating: 5.0انجام پروژه عمرانی با آباکوس(ABAQUS)انجام پروژه عمرانی با آباکوس(ABAQUS)

انجام پروژه عمرانی با آباکوس(ABAQUS)

ABAQUS مجموعه ای از برنامه های شبیه سازی قدرتمند مهندسی است که بر پایه روش اجزای محدود بنا نهاده شده و می تواند مسایلی با طیف گسترده از یک تحلیل خطی نسبتا ساده تا تحلیلهای غیرخطی بسیار پیچیده را حل کند . ABAQUSشامل کتابخانه گسترده ای از المان هاست که می تواند هر نوع هندسه ای را به صورت مجازی مدلسازی کند. همچنین این برنامه شامل لیست گسترده ای از مدل های رفتار ماده است که می تواند رفتار اغلب مصالح مهندسی مانند فلزات، لاستیک، پلیمرها، کامپوزیتها، بتن مسلح، فوم های شکننده و حتی مصالح ژئوتکنیکی مثل خاک و سنگ را نیز شبیه سازی کند. از آنجایی که ABAQUS به گونه ای طراحی شده که یک وسیله شبیه سازی عمومی با قابلیت های فراگیر باشد از ABAQUS  می توان برای حل مسایلی که خارج از حیطه مسایل مهندسی (تنش-کرنش) است نیز استفاده نمود. این نرم افزار می تواند شبیه سازی مسایلی با تنوع فراوان همانند انتقال حرارت، انتشار جرم، مدیریت حرارت اجزای الکتریکی (تحلیل های کوپله الکتریکی حرارتی)، مسایل مربوط به صوت، مکانیک خاک (تحلیل های کوپله ای جریان آب منفذی – تنش) و تحلیل های پیزوالکتریک را انجام دهد .ABAQUS قابلیت های گسترده ای را برای شبیه سازی در کاربردهای خطی و غیرخطی فراهم می کند. مسایلی که دارای اجزای متعدد و مصالح مختلف هستند را می توان با تعریف هندسه هر جز و اختصاص دادن مصالح تشکیل دهنده آن و سپس تعریف اندرکنش بین این اجزا شبیه سازی کرد. در تحلیل های غیرخطی ABAQUS به صورت خودکار نمو بار و رواداری همگرایی مناسب را انتخاب و به طور پیوسته در طول تحلیل این پارامترها را تنظیم می کند تا از بدست آمدن نتایج دقیق اطمینان حاصل شود.

برخی از کارهای ما با نرم افزار آباکوس(ABAQUS):

  • مدلسازی برخورد گلوله به اجسام در نرم افزار آباکوس (ABAQUS)
  • مدلسازی قاب فولادی سه بعدی با اتصالات پیچی تحت بار مرده و بار حرارت (ABAQUS)
  • مدلسازی ستون بتنی تقویت شده با ورقهای FRP در دو انتها تحت بار هیسترزیس در نرم افزار آباکوس (ABAQUS)
  • مدلسازی ستون بتنی تقویت شده با ژاکت فولادی در نرم افزار آباکوس (ABAQUS)
  • تغییر شکل و تنش تیر لانه زنبوری تحت بار یکنواخت در نرم افزار آباکوس (ABAQUS)
  • ترک خوردگی و تخریب قسمت کششی در تیر بتنی (ABAQUS)
  • تغییر شکل و تنش اتصال گیردار فولادی تحت بارگذاری هیسترزیس و چرخه ای در نرم افزار آباکوس (ABAQUS)
  • مدلسازی اتصال گیردار فولادی تحت بارگذاری هیسترزیس و چرخه ای در نرم افزار آباکوس (ABAQUS)
  • مدلسازی تیر بتنی مسلح تحت دوبار متمرکز با استفاده از نرم افزار آباکوس (ABAQUS)

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان ارشد و دکترای مهندسی عمران از دانشگاه های صنعتی شریف، علم و صنعت و امیر کبیر مفتخر است شما مهندسان را در زمینه انجام پروژه های عمرانی با آباکوس(ABAQUS) یاری نماید.

تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects