تحلیل انواع سد با انسیس(ansys)

تحلیل انواع سد با انسیس(ansys)

تحلیل انواع سد با انسیس(ansys)Reviewed by تحلیل انواع سد با انسیس(ansys) on May 27Rating: 5.0تحلیل انواع سد با انسیس(ansys)تحلیل انواع سد با انسیس(ansys)

نرم افزار ANSYS

نرم افزار ANSYS یک نرم افزار مهندسی و محصول شرکت ANSYS Inc است. این نرم افزار از دسته ابزارهای تحلیلی است که از روش اجزای محدود (FEM) برای مدلسازی و تحلیل در آن استفاده می شود. این نرم افزار در سال ۱۹۷۱م به وسیله شرکت آمریکایی Swanson به عنوان یکی از پیشگامان نرم افزارهای اجزای محدود ساخته شد و مورد استفاده محققان قرار گرفت.

ANSYS جزو اولین نرم افزارهایی است که آنالیزهای غیرخطی، مکانیک شکست، سیالات و دیگر آنالیزها را در بسته نرم افزاری خود قرار داده است. این نرم افزار مهندسان و طراحان را قادر می سازد تا به راحتی بهینه سازی ساختاری، حرارتی، دینامیکی، تعادل وزنی و عملکردی و نیز شبیه سازی های مود ارتعاشی و ضریب اطمینان و ایمنی را در طرح هایشان به صورت مرحله به مرحله اعمال کنند. همچنین این نرم افزار باعث طراحی و تولید محصولاتی با کیفیت بهتر در زمانی کمتر می گردد.
این نرم افزار، نرم افزار قدرتمند و شبیه ساز ساده ای است که قدرت توانایی یک طراحی معتبر و استاندارد را به طراحان و مهندسان می دهد تا ایده هایشان را بر روی صفحه کامپیوترهایشان پیاده کنند. در این نرم افزار از سیستم کارآمد و آسان اتوماسیون پایگاه دادهها استفاده می گردد که باعث کاربری بسیار آسان این نرمافزار گردیده است.
این نرم افزار از اجزای تک واحدی تا مجموعه های بزرگ و پیچیده و حتی سیستم های کامل را با تمام نماهای سه بعدی CAD به یک محصول یا سیستم مجازی کامل و قابل توسعه تبدیل می سازد. سیستم شبیه سازی این نرم افزار از چهار تابع مختلف با قابلیت های کاربردی مختلف تبعیت می کند که شامل مدل های اضافی، پلاگین های CADو اتصالات متحرک میباشند و طوری طراحی شده اند تا تمامی نیازهای کاربران خاص را نیز برآورده سازند.

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان ارشد و دکترای مهندسی عمران از دانشگاه های صنعتی شریف، علم و صنعت و امیر کبیر مفتخر به یاری شما مهندسان در زمینه انجام پروژه های عمرانی با انسیس(ansys) است. انجام پروژه هایی نظیر :

  • تحلیل انواع سد با انسیس(ansys)

  • تحلیل دیوار بنایی با انسیس(ansys)

  • تحلیل انواع تیر با انسیس(ansys)

  • تحلیل سازه های بتنی و فولادی با انسیس(ansys)

  • آنالیز تماس و حرارت با انسیس(ansys)

  • تحلیل بال هواپیما با انسیس(ansys) و ….

 

تلفن تماس و تلگرام:

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects