شبیه سازی انفجار با ls-dyna

شبیه سازی انفجار با ls-dyna

شبیه سازی انفجار با ls-dynaReviewed by شبیه سازی انفجار با ls-dyna on Jun 4Rating: 5.0شبیه سازی انفجار با ls-dyna شبیه سازی انفجار با ls-dyna

معرفی نرم افزار  ls-dyna 

امروزه روش اجزای محدود به عنوان یکی از کارآمدترین روش های عددی در حل مسائل مختلف مهندسی به کمک رایانه شناخته می شود. نرم افزارهای متعددی در حوزه های متفاوت از جمله مهندسی مکانیک، عمران، هوافضا، صنایع دفاعی و نظامی بر این روش استوارند. یکی از حل گرهای اجزای محدود بسیار قدرتمند که برای شبیه سازی پدیده های دینامیکی پیچیده مورد استفاده قرار می گیرد، حل گر  LS-DYNA است.

هیدروکدها ابزارهای محاسباتی از علم مکانیک محیط های پیوسته می باشند که برای شبیه سازی پاسخ مواد جامد وسیال در برابر بارهای دینامیکی (ضربه و انفجار) بکار می روند .

یکی از هیدروکدهای معروف، نرم افزار LS-Dyna می باشد که قابلیت های بسیار بالایی در حل مسائل دینامیکی غیر خطی دارد.

توان بالای این کد در تحلیل مسائل دتونیشن (Detonation)، انتشار امواج شوک، شکل دهی فلزات با تغییر شکل های زیاد، برخورد اجسام، نفوذ پرتابه در هدف و …و با داشتن تقریبا ۲۰۰ نوع مدل ماده و ۱۳ نوع معادله حالت و انواع روش های تماس سطوح (contact), این کد را به یکی از قویترین نرم افزارهای مهندسی تبدیل کرده است که می تواند در بسیاری از مسائل انفجار و ضربه مورد استفاده قرار گیرد .

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان ارشد و دکتری مهندسی عمران از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر و علم وصنعت قادر است شما مهندسان را در زمینه انجام پروژه با اls-dyna یاری نماید.

تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects