انجام پروژه متلب(MATLAB)

انجام پروژه های متلب (MATLAB) عمران

انجام پروژه متلب(MATLAB)

متلب(Matlab)

متلب(Matlab) نرم افزاری است که براساس مجموعه ای اصول عملیاتی که بر ماتریس ها عمل می کند بنا نهاده شده است.  Matlab بر گرفته از “آزمایشگاه ماتریس” است. زبانی بسیار قدرتمند جهت پردازش داده ها است که امروزه بسیاری از رشته های مهندسی را کنترل کرده و کار مهندسان را تا نوشتن چند برنامه ساده آسان نموده است. محاسباتی که تصور حل کردن آنها با استفاده از روش های سنتی لرزه بر اندام هر مهندسی می اندازد توسط Matlab کاملا انعطاف پذیر، و آسان حل می شوند.
از دیگر خصوصیات  Matlab این است که می تواند تابع ها و روتین های نوشته شده در زبانهای دیگر مثل ++ C و Java را قبول و به کمک آنها مسائل را حل کند. این خصوصیت قدرت پردازش و طرفداران آن را نیز چند برابر کرده است.
امروزه شرکت ها و گروه های نرم افزاری زیادی سعی دارند تا برنامه های اضافی را برای رشته های بخصوصی مانند مهندسی کنترل، مهندسی قدرت، … به محیط مطلب اضافه کنند این برنامه ها اصطلاحا Toolboxیا جعبه ابزار نامیده می شوند.

نرم افزار متلب به عنوان یکی از قطب های اساسی نرم افزارهای شبیه سازی سیستم، در سطح وسیعی در دانشگاه­ ها و مراکز تحقیقاتی دنیا بکار می ­رود. در کشور ما این نرم افزار هنوز نوپاست و بسیاری فقط به جهت کارهای ریاضی این نرم افزار قدرتمند را می­ شناسند.

سیمولینک متلب(SIMULINK MATLAB)

نرم  افزار متلب تمام شهرت خود را در شبیه سازی مدیون نرم افزاری به نام سیمولینک(SIMULINK) است و بسیاری از داده های عددی و غیر عددی مابین این دو نرم افزار رد و بدل می ­شود، پردازش شده و نهایتا نتایج در خروجی ظاهر می­ گردد. سیمولینک را باید تحت متلب اجرا نمود، بگونه ای که می توان گفت سیمولیک زیر مجموعه ای از متلب است.

 

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان ارشد و دکتری مهندسی از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر و علم و صنعت قادر است شما مهندسان را در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و انجام پروژه متلب(MATLAB) یاری نماید.

تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects