انجام پروژه و طراحی با solid works

انجام پروژه و طراحی با solid works

Solid Works چیست؟

امروزه با توسعه صنعت و ارتباط روزافزون آن با کامپیوتر، روز به روز نیاز به نرم افزارهایی که بتوانند در زمینه طراحی نیازهای مهندسان و طراحان را برآورده سازند، بیشتر احساس می شود. توانایی نرم افزارهایی که تا پیش از این در این زمینه وجود داشت بیشتر در زمینه نقشه کشی بروز یافته و کمتر نرم افزاری قدرت کنترل تمام مراحل طراحی و ویرایش آسان را داشته است. بر اساس نیازهای امروزه، در دهه اخیر نرم افزارهایی پا به عرصه صنعت گذارده اند که با قدرت بالا برآورنده نیازهای طراحان امروز می باشند. SolidWorks از جمله این نرم افزارهاست که با قدرت زیاد در زمینه طراحی، مدلسازی، نقشه کشی و… به تدریج جایگاه مناسب خود را در عرصه صنعت جهانی یافته است و با بروز توانایی های آن، روز به روز بر تعداد کاربران آن در سطح جهان افزوده می شود. مهمترین برتری و ویژگی SolidWorks نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه، قدرت زیاد در عین سادگی و همچنین زیبایی ظاهری آن می باشد. علاوه بر این دارای هوشمندی فوق العاده ای در تمام مراحل طراحی می باشد.  Solid works دارای محیطی ساده و به اصطلاح  User Friend بوده که کاربر می تواند در کمترین زمان با محیط و نحوه کار آن آشنایی کامل پیدا کند.

Solid Works یک نرم افزار بسیار قوی در زمینه طراحی صنعتی می باشد که محیط کاران شبیه دیگر پنجره های Windows می باشد و به سبب سادگی و قدرت فوق العاده، از نرم افزارهای روز دنیای طراحی به حساب می آید. این نرم افزار به طراحان کمک می کند تا در اسرع وقت طرح های خود را ترسیم کرده و مدل ها و نقشه های دلخواه خود را تهیه نمایند.

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان ارشد و دکتری مهندسی از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر و علم و صنعت قادر است شما مهندسان را در زمینه انجام پروژه و طراحی با solid works یاری نماید.

تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects