دانلود آموزش طراحی پی های نواری با نرم افزار SAFE

دانلود آموزش تحلیل و طراحی پی گسترده همراه با مدلسازی شمع در نرم افزار safe

دانلود آموزش طراحی پی های نواری با نرم افزار SAFE

دانلود آموزش طراحی پی های نواری با نرم افزار SAFE

دانلود آموزش طراحی پی های نواری با نرم افزار SAFE

معرفی نرم‌افزار SAFE

SAFE برای طراحی کف بتنی post-tension و سیستم‌های بنیادی بکار برده می‌شود. در نسخه جدید SAFE عناصر چند بعدی طبق مدلسازی و ابزارهای ترسیم تصاویر معرفی شده‌اند. این مجموعه با بهره گیری از استانداردهای موجود در حوزه عملیاتی بودن طرح و خلاقیت آن امکانات تازه‌ای برای کاربران فراهم می‌کند.

این برنامه حوزه‌های مختلف فرایند طراحی مهندسی، از طرح کلی قالب بندی گرفته تا معرفی جزئیات کامل ترسیم در محیطی ساده و قابل درک به تصویر می‌کشد. اگر چه این نسخه از سری نرم‌افزارهای SAFE با نام دیگری معرفی نشده، اما ویژگیهای جدید آن در سطحی گسترده افزایش و در موارد بسیاری ارتقاء یافته است. این نسخه آمیزه ایی از یک برنامه مهندسی پرقدرت، بسیار کارآمد با کاربری آسان را برای کاربران ارائه می‌دهد.

قابلیت‌ها و امکانات قابل فهم در حوزه سازه بتنی محکم ارائه می‌دهد و علاوه بر آن از ویژگی های تنش ستون بهره مند است.

ویژگی های نرم‌افزار

امکان ارائه خروجی مدل قالب

۱_ ارزیابی و بررسی جزئیات طرح طبق کد “AASHTO LRFD 2007 و با استفاده از عوامل Live-Load Distribution Factors برای رونمای پل بتنی پیش فشرده چند حفره‌ای پیاده سازی شده است.
این ویژگی به طراحی کل قسمتها که در نسخه قبلی ارائه شد افزوده شده است.
۲_ ارزیابی طرح برای بررسی میزان فشار، قابلیت پیچش و توانایی برش با استفاده از MCFT (یا نظریه modified compression field theory) ارائه شده است.

۳_ طرح قالب بتن با استفاده از کد “AASHTO LRFD 2007” پیاده سازی می‌شود.
۴_ به منظور بهبود سرعت خاص برای تولید و ساخت لولاهای قالبی AASHTO/Caltrans جهت آنالیز ساده و بی درد سر امکانات بسیاری لحاظ شده است

 

جهت دانلود آموزش نحوه ی طراحی پی های نواری با نرم افزار SAFE اینجا کلیک کنید.

ما را در کانال تلگرامی زیر دنبال کنید:

Civil_Projects_ir@

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان ارشد و دکتری مهندسی از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر و علم و صنعت قادر است شما مهندسان را در زمینه انجام پروژه با نرم افزار سیف SAFE یاری نماید.

تلفن تماس 

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects