دانلود آموزش تفکیک اراضی در نرم افزار Civil 3D

دانلود آموزش تفکیک اراضی در نرم افزار Civil 3D

دانلود آموزش تفکیک اراضی در نرم افزار Civil 3D

دانلود آموزش تفکیک اراضی در نرم افزار Civil 3D

 

معرفی نرم افزار civil 3d

نرم  افزار Civil 3D  معروفترین برنامه برای طراحی و پیاده سازی المان های راه و ترابری و پایپینگ می باشد. شناخت و تسلط بر این نرم افزار جز الزامات حیاتی برای یک مهندس عمران به حساب می آید به طوری که تمامی عناصر کلیدی در طراحی شهرسازی، من جمله راهسازی و خطوط انتقال انواع سیالات را شامل می شود. مهندسان راه و ترابری از این نرم افزار به عنوان اصلی ترین نرم افزار در طراحی المان های جاده ای و راهسازی نام می برند و به قدرت فوق العاده این برنامه ایمان کامل دارند.

از سوی دیگر مهندسانی که درگیر پروژه های سیال محور مانند آبرسانی هستند نیز این برنامه را نعمتی بزرگ می دانند که با توجه به برداشت های نقشه بردار از توپوگرافی منطقه پروژه، می توانند تمام تمرکز خود را بر روی بهترین حالت ممکن طراحی کانال ها، خطوط فاضلاب شهری، زهکشی و … بگذارند و خیالشان از بابت دقت و سرعت این نرم افزار راحت است. پس کارایی این نرم افزار را می توان به صورت زیر خلاصه نویسی کرد:

Civil 3D برنامه تمام عیاری است که به منظور طراحی و پیاده سازی المان های شهرسازی مانند راه ها و خیابان ها، تونل ها، خطوط انتقال آب، شبکه فاضلاب شهری و روستایی، ذخیره سازی منابع آب، خطوط انتقال نفت و گاز و … مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت های نرم‌افزار Civil 3D عبارتند از:

۱- ایجاد راه، دالان، تونل و دهلیز و … به صورت اتوماتیک و استاندارد

۲- شبیه سازی و نمایش طرح و پروژه های عمرانی

۳- توانایی لایه بندی و ترازبندی سطح ها و زمین ها

۴- تحلیل توفان و سیل، آب گرفتگی سطحی و …

۵- طراحی خطوط انتقال سیالات (پایپینگ)

دانلود آموزش تفکیک اراضی در نرم افزار Civil 3D

 

جهت دانلود آموزش تفکیک اراضی در نرم افزار Civil 3D اینجا کلیک کنید.

ما را در کانال تلگرامی زیر دنبال کنید:

Civil_Projects_ir@

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان شارشد و دکتری مهندسی از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر و علم و صنعت قادر است شما مهندسان را در زمینه انجام پروژه با نرم افزار سیویل تری دی (CIVIL3D) یاری نماید.

تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects