انجام پروژه با نرم افزار KENPAVE ، KENLAYER و KENSLAB

انجام پروژه با نرم افزار KENPAVE ، KENLAYER و KENSLAB

انجام پروژه با نرم افزار KENPAVE ، KENLAYER و KENSLAB

معرفی نرم افزار KENPAVE

نرم افزار KENPAVE شامل دو قسمت KENLAYER  و KENSLAB  است که به ترتیب برای طراحی روسازی های انعطاف پذیر  و صلب مورد استفاده قرار می گیرند.

 طراحی روسازی انعطاف پذیر: در نظر گرفتن رفتار مصالح در هر ۳ نوع رفتار لایه ای الاستیک خطی ، الاستیک غیرخطی و ویسکوالاستیک برای انجام طراحی روسازی آسفالتی از مزایا و برجستگی های این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای دیگر است.

پارامترهای ورودی در برنامه : برخی از مهم‌ترین این پارامتر ها شامل نوع رفتار مصالح منتخب، تعداد دوره‌های مختلف آب و هوایی در یک سال، تعداد گروه های بارگذاری ، تعداد لایه‌های روسازی، نوع رفتار در سطح مشترک بین لایه‌ها، نوع بارگذاری، شعاع تماس، فشار تماسی روی سطح بارگذاری دایره ای، فاصله مرکز به مرکز بین چرخ‌های زوج و فاصله مرکز به مرکز بین دو محور و.. است.

پارامترهای خروجی در برنامه: پیش بینی عمر روسازی ، تنش و کرنش، کرنش افقی زیر لایه آسفالتی، کرنش فشاری قائم در بخش فوقانی خاک بستر و حداکثر نسبت آسیب.

  • طراحی روسازی صلب : برای طراحی یک روسازی بتنی مقبول نیازمند یکسری داده ها از قبیل :
  1. نوع پی(مایع،جامد،لایه بندی شده )
  2. مشخصات دال های بتنی
  3. تعداد بارهای دارای توزیع یکنواخت در هر گروه بار گذار
  4. تعداد بارهای قایم متمرکز و گشتاور
  5. تعدیل فصل
  6. درز اتصال و…..
  7. آنالیز

نتایج حاصل از آنالیز در دو صورت گرافیکی جامع یا تعیین محدوده در راستای x  و y قابل استفاده است و کاربر را از نتیجه نهایی کار در ابتدا باخبر می کند و در صورت نیاز جهت پیشگیری می تواند تغییراتی را در طراحی اعمال کند.

انجام پروژه با نرم افزار KENPAVE ، KENLAYER و KENSLAB

ما در کانال تلگرامی زیر دنبال کنید:

Civil_Projects_ir@

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان ارشد و دکتری مهندسی از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر و علم و صنعت قادر است شما عزیزان را در زمینه انجام پروژه با نرم افزار KENPAVE ، KENLAYER و KENSLAB یاری نماید.

تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects