انجام پروژه با نرم افزار shake

انجام پروژه با نرم افزار shake

انجام پروژه با نرم افزار shake

معرفی نرم افزار shake

Shake2000 نرم افزاری تحت ویندوز می باشد، با محیطی آسان برای کاربران، که برای کمک رسانی به مهندسان و پژوهشگران زلزله شناسی جهت تحلیل واکنشهای محلی و اثر تکمیلی زمین لرزه ها بر انباشته های خاک می باشد.

این نرم افزار دو برنامه ی ShakeEdit و Shake را شامل می شود. ShakeEdit در ابتدا به عنوان برنامه ای تحت ویندوز طراحی شد که در حقیقت محیط گرافیکی Shake به شمار می آمد، این محیط اولیه برای کمک به کاربر جهت وارد کردن داده های ورودی و نمایش گرافیکی خروجی ها عددی برنامه می بود.

Shake در دانشگاه برکلی کالیفرنیا توسط بولتون سید، جان لیسمز و پر اشنیبل طراحی گردیده است. شیک واکنش ها را در سیستمی ناهمگن محاسبه می کند.
برنامه ی shake همچنان در حال پیشرفت داده شدن توسط این گروه می باشد و به طور مداوم در حال به روزرسانی توسط ورودی ها کاربران و پیشرفت های حاصله در تحقیقات مهندسان زلزله شناس می باشد. این برنامه تحت ویندوزهای ۹۵، ۹۸، ۲۰۰۰، XP، VISTA و ۷ بدون هیچ مشکلی کار می کند.

این برنامه از بهترین برنامه های تحلیل پاسخ زمین در برابر زلزله است. که بسیار هم کم یاب می باشد. در ضمن از قابلیت های این برنامه تحلیل غیر خطی است که خیلی از برنامه ها از تحلیل اون عاجزند.

انجام پروژه با نرم افزار shake

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان ارشد و دکتری از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر و علم و صنعت قادر است شما عزیزان را در زمینه انجام پروژه با نرم افزار Shake یاری نماید.

برای خرید نرم افزار Shake2000 کلیک کنید

 تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

انجام پروژه با نرم افزار shake , انجام پروژه با نرم افزار shake , انجام پروژه با نرم افزار shake2000 , انجام پروژه با نرم افزار shake2000

درباره نویسنده

civil-projects