انجام پروژه های برنامه ریزی حمل و نقل و ترافیک با نرم افزار Emme

انجام پروژه های برنامه ریزی حمل و نقل و ترافیک با نرم افزار Emme

انجام پروژه های برنامه ریزی حمل و نقل و ترافیک با نرم افزار Emme

معرفی نرم افزار Emme

Emme یک سیستم جامع و کامل مدل سازی پیش بینی تقاضای سفر برای شهرها، مناطق و همچنین حمل و نقل در سطح ملی می باشد. Emme در بیش از نیمی از شهرهای پر جمعیت دنیا که دارای پیچیده ترین مدل های پیش بینی حمل و نقل می باشند، بطور روزمره استفاده می گردد.

تبدیل شهر به یک شهر مبتنی بر مدل با نرم افزار Emme

به صورت مجازی مدل تقاضای سفر را برای هر منطقه شهری بر اساس هرگونه ساختار، تولید سفر، توزیع سفر، مدل های انتخاب مد حمل و نقل، سفرهای زنجیره ای، اتخاذ مدهای چندگانه و به همراه یکپارچگی کامل شبکه ترافیکی و ترانزیتی با توانایی مدلهای پیشرو مبتنی بر فعالیت (Activity Based) و بسیار از قابلیت های دیگر بسازید.

برنامه ریزی حمل و نقل همگانی با نرم افزار Emme 

ارزیابی ایجاد تغییرات بر روی حمل و نقل همگانی، اعم از ایجاد یا حدف خطوط اتوبوس ، تکرر و برنامه زمانبندی، سطح کیفیت خدمات رسانی، سیستم های پیچیده تعرفه، وجود جمعیت در خودروها و ایستگاه، قابلیت دسترسی پیاده ها و معلولین، پارک سوار، عارضه سنجی ایستگاه های موقت به صورت Kiss-and-Ride و طراحی سیستم حمل و نقل همگانی و بسیار از ویژگی های دیگر توسط این نرم افزار قابل مدل سازی می باشد.

برنامه ریزی ترافیک با نرم افزار Emme

ارزیابی توسعه شبکه حمل و نقل و الگوی های مدیریتی، ایجاد محدودیت های ترافیکی مانند محدوده طرح ترافیک و یا زوج و فرد و تعیین هزینه به همراه پیش بینی درآمد برای آن، مطالعات دسترسی، تأخیر در تقاطعات، مدیریت تقاضای ترافیک، زیرساخت های بحرانی، محدودیت برای خودروهای سنگین و باری، مطالعات ایجاد مسیر برای دوچرخه از جمله مواردی است که می توان با استفاده از این نرم افزار مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

ارزیابی و تجزیه و تحلیل مسائل اقتصادی، آلودگی هوا و موارد زیست محیطی با نرم افزار Emme

انعطاف پذیری در انجام مطالعات اقتصادی و هزینه/منفعت تصمیمات و پروژه های ترافیکی، تحلیل کیفیت خدمات حمل و نقل به صورت منطقه ای، ارزیابی تصمیمات متخذه در خصوص مسائل مربوط به آلاینده های زیست محیطی مانند ارتقأ کیفیت سوخت و خودروها، مقایسه تصمیمات مدیریت تقاضا، و ارزیابی سرمایه گذاری بر روی ارتقأ زیرساخت ها و بسیاری از موارد دیگر توسط این سیستم قابل ارزیابی می باشند.

انجام پروژه های برنامه ریزی حمل و نقل و ترافیک با نرم افزار Emme

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان ارشد و دکتری از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر و علم و صنعت قادر است شما عزیزان را در زمینه انجام پروژه های برنامه ریزی حمل و نقل و ترافیک با نرم افزار Emme یاری نماید.

 تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects