انجام پروژه تحلیل غیر خطی با پرفرم(Perform 3D)

انجام پروژه تحلیل غیر خطی با پرفرم(Perform 3D)

انجام پروژه تحلیل غیر خطی با پرفرم(Perform 3D)

معرفی نرم افزار پرفرم(Perform 3D)

از دستاورد های امروزه مهندسی زلزله و سازه ، می توان طراحی سازه ها بر مبنای عملکرد را بر شمرد که اولا برخلاف روش های پیشین سنتی، می توان سازه جدید و فعلی را بر مبنای نیاز لرزه ای و سطح عملکردی طرح نموده ثانیا ساختمان های موجود را بهسازی نمود که آیین نامه های معروفی بنام های ATC و FEMA در این راستا بوجود آمده اند و در کشور ما نیز دستورالعمل بهسازی لرزه ای ساختمان های موجود به منظور ارزیابی اسیب پذیری و بهسازی سازه ها و ارتقاء سطوح عملکرد آن ها تهیه و تدوین شده است.

به منظور استفاده از دستورالعمل های بهسازی لرزه ای ساختمان ها و یا اعمال ضوابط و اصول ایین نامه های ATC440 ATC40 وFEMA356 نیاز به نرم افزار مناسبی است که  PERFORM 3D به طور خاص به این منظور تهیه و طراحی شده که یک نرم افرار بسیار قوی و قدرتمند و تخصصی در این زمینه است. نرم افزار PERFOM 3D در موسسه ,Inc COMPUTER and Structure و در دانشگاه Berkelay کالیفرنیا و زیر پرفسور Emeritus و دکتر Graham H . Powell ، تهیه شده است که برای مدرسان ، دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی مهندسی عمران ( گرایش سازه و زلزله)، طراحان، مهندسان و مشاوران ارزیابی و بهسازی سازه ها قابل استفاده است. این نرم افزار علاوه بر امکان اعمال ضوابط ایین نامه های فوق الاشاره و نیز انواع پارامتر های مدلسازی ، معیار های پذیرش، تحلیل استاتیکی پوش اور (Push over) و تحلیل های دینامیکی خطی و غیر خطی می تواند تکنیک های جدید مانند استفاده از الیاف ها(Fibers). کاربرد میراگرها (Damper) و جدا سازهای لرزه ای ( Seismic Isolstion) را شبیه سازی نموده و در آنالیز ها لحاظ نمایید. از خروجی های نرم افزار می توان نسبت نیاز – ظرفیت، نمودار های غیر خطی استاتیکی، نمایش های بالانس انرژی، اشکال مودی، هندسه تغییر شکل یافته و پاسخ های نیرو و تغییر مکان تاریخچه زمانی را نام برد.

برخی خدمات ما با نرم افزار پرفرم(Perform 3D)

  • انجام پایان نامه با نرم افزار پرفرم(Perform 3D)
  • صحت سنجی مقاله با نرم افزار پرفرم(Perform 3D)
  • انجام پروژه بهسازی لرزه ای با نرم افزار پرفرم(Perform 3D)
  • انجام پروژه تحلیل پوش آور( استاتیکی غیر خطی) با نرم افزار پرفرم(Perform 3D)
  • انجام پروژه تحلیل تاریخچه زمانی با نرم افزار پرفرم(Perform 3D)
  • انجام پروژه تحلیل دینامیکی غیر خطی با نرم افزار پرفرم(Perform 3D)
  • انجام مدلسازی انواع میراگر با نرم افزار پرفرم(Perform 3D)
  • انجام مدلسازی انواع مهاربندها با نرم افزار پرفرم(Perform 3D)
  • شبیه سازی جدا سازهای لرزه ای ( Seismic Isolstion) با نرم افزار پرفرم(Perform 3D)
  • و….

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان ارشد و دکتری از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر و علم و صنعت قادر است شما عزیزان را در زمینه انجام پایان نامه خاک وپی (ژئوتکنیک) یاری نماید.

تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴


مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects