فروش نرم افزار شیک ( Shake2000 )

فروش نرم افزار شیک ( Shake2000 )

فروش نرم افزار شیک ( Shake2000 )

معرفی نرم افزار شیک ( Shake2000 )

Shake2000 نرم افزاری تحت ویندوز می باشد، با محیطی آسان برای کاربران، که برای کمک رسانی به مهندسان و پژوهشگران زلزله شناسی جهت تحلیل واکنشهای محلی و اثر تکمیلی زمین لرزه ها بر انباشته های خاک می باشد.

این نرم افزار دو برنامه ی ShakeEdit و Shake را شامل می شود. ShakeEdit در ابتدا به عنوان برنامه ای تحت ویندوز طراحی شد که در حقیقت محیط گرافیکی Shake به شمار می آمد، این محیط اولیه برای کمک به کاربر جهت وارد کردن داده های ورودی و نمایش گرافیکی خروجی ها عددی برنامه می بود.

Shake در دانشگاه برکلی کالیفرنیا توسط بولتون سید، جان لیسمز و پر اشنیبل طراحی گردیده است. شیک واکنش ها را در سیستمی ناهمگن محاسبه می کند.
برنامه ی shake همچنان در حال پیشرفت داده شدن توسط این گروه می باشد و به طور مداوم در حال به روزرسانی توسط ورودی ها کاربران و پیشرفت های حاصله در تحقیقات مهندسان زلزله شناس می باشد. این برنامه تحت ویندوزهای ۹۵، ۹۸، ۲۰۰۰، XP، VISTA و ۷بدون هیچ مشکلی کار می کند.

این برنامه از بهترین برنامه های تحلیل پاسخ زمین در برابر زلزله است. که بسیار هم کم یاب می باشد. در ضمن از قابلیت های این برنامه تحلیل غیر خطی است که خیلی از برنامه ها از تحلیل اون عاجزند.

انجام پروژه با نرم افزار shake

جهت خرید نرم افزار Shake2000 با شماره زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس و تلگرام
۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴
مرادیان



فروش نرم افزار شیک ( Shake2000 )، فروش نرم افزار شیک ( Shake2000 )، فروش نرم افزار شیک ( Shake2000 )، خرید نرم افزار شیک ( Shake2000 )،

درباره نویسنده

civil-projects