انجام پروژه با نرم افزار STAAD.Pro

انجام پروژه با نرم افزار STAAD.Pro

انجام پروژه با نرم افزار STAAD.Pro

معرفی نرم افزار STAAD.Pro

مهندسین طراح در بیست سال گذشته، انواع مختلف سازه‌ها از قبیل ساختمانهای مسکونی، آسمان خراش ها، مخازن ذخیره، تونل‌ها و حتی ساز پیانو را به کمک نرم‌افزار STAAD.Pro طراحی و محاسبه کرده‌اند. امروزه، STAAD.Pro  یکی از بهترین انتخاب‌ها در صنعت نرم‌افزارهای سازه‌ای برای آنالیز استاتیکی، دینامیکی، P-Delta، آنالیز غیرخطی، کمانش و نیز آنالیز کابل به شمار می‌رود. از مهمترین مزیت‌های این برنامه پشتیبانی از آیین نامه‌های طراحی با مصالح مختلف از قبیل: فولاد، بتن، چوب، آلومینیوم و مقاطع مرکب است.نرم افزار استد پرو(STAAD.PRO) یک برنامه عمومی برای آنالیز و طراحی انواع سازه ها و پل ها و دیوارهای حائل و فونداسیون سازه های ارتعاشی و …  است.

 خلاصه ای از قابلیت های نرم افزار STAAD.PRO :

۱- نرم افزار STAAD.PRO قادر به انجام آنالیز الاستیک خطی، آنالیز پی دلتا (P-Delta)، آنالیز ارتعاشات، آنالیز دینامیکی شامل دینامیکی طیفی، تاریخچه زمانی و غیره را داراست.

۲- نرم افزار STAAD.PRO قادر به طراحی سازه های فولادی، آلومینیومی، چوبی، سازه های بتونی مثل تیر ها و ستون ها و دال ها و دیوارهای برشی می باشد. همچنین این برنامه قابلیت طراحی اتصالات سازه های فولادی را نیز داراست.

۳- نرم افزار STAAD.PRO قابلیت طراحی و پشتیبانی از بسیاری از آیین نامه های طرحی مثل آمریکا و کانادا و اروپا و … را داراست.

۴- نرم افزار STAAD.PRO قابلیت بار گذاری خودکار باد و زلزله و بارهای متحرک را بر مبنای آیین نامه های مربوطه دار است.

۵- نرم افزار STAAD.PRO  قادر به استفاده از ماکروهای VBA را جهت سفارشی نمودن محیط برنامه را داراست. ویژه گی برتر این برنامه در لینک شدن با زبان های برنامه نویسی مثل C، C++, VB , DELFI و غیره را داراست. همچین قابلیت فراخوانی مدل از برنامه اتوکد را نیز داراست.

۶-  نرم افزار STAAD.PRO قابلیت ارسال اطلاعات به برنامه STAAD . FOUNDATION جهت طراحی فونداسیون را داست. ارتباط این دو برنامه مانند ارتباط برنامه های SAFE و ETABS می باشد.

 

انجام پروژه با نرم افزار STAAD.Pro

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان ارشد و دکتری از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر و علم و صنعت قادر است شما عزیزان را در زمینه انجام پروژه با نرم افزار STAAD.Pro یاری نماید.

 تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects