انجام پروژه دانشجویی عمران با انسیس(ANSYS)

انجام پروژه دانشجویی عمران با انسیس(ANSYS)

انجام پروژه دانشجویی عمران با انسیس(ANSYS)Reviewed by انجام پروژه دانشجویی عمران با انسیس(ANSYS) on Jun 3Rating: 5.0انجام پروژه دانشجویی عمران با انسیس(ANSYS)انجام پروژه دانشجویی عمران با انسیس(ANSYS)

روش های مدل سازی در نرم افزار ANSYS

مدلسازی در نرم افزار ANSYSبه دو صورت انجام می شود:

۱- روش مدلسازی مستقیم
از این روش در مدل های ساده استفاده می گردد و بدون انجام مدل سازی هندسی، به صورت مستقیم مدل اجزای محدود (شامل المان و گره ها،) ساخته می شود. در مدل سازی غیرمستقیم، یک خط متشکل از چندین نقطه، یک سطح از چندین خط و نقطه و یک جسم سه بعدی از چند سطح و خط و نقطه میباشد. توجه داشته باشید که در این روش، یک المان با توجه به نوع آن، شامل یک یا چند گره می باشد. در عملیات ویرایش، تقدم عملیات از بالا به پایین صورت میگیرد، به این معنا که نمی توان سطوح یک حجم را پیش از پاک کردن خود حجم، پاک کرد.

۲- روش مدل سازی غیرمستقیم
در این روش کاربر ابتدا مدل هندسی مساله را به کمک یکی از دو روش:
الف) ساخت مدل هندسی به کمک قابلیت های مدلسازی هندسی نرمافزار ANSYS؛
ب) فراخوانی مدل از نرمافزارهای CADدر قالب فایل مناسب به نرمافزار ANSYS؛ ایجاد می کند و در ادامه با انجام عملیات مش بندی، مدل را به یک مدل اجزای محدود تبدیل می نماید تا مدل بارگذاری و آماده تحلیل گردد.

موسسه سیویل پروجکت متشکل از فارغ التحصیلان دکترا و ارشد دانشگاه صنعتی شریف ، علم وصنعت و امیر کبیر با توانمندی در زمینه مشاوره در انجام مقالات و پایان نامه های دکترا و فوق لیسانس، مشاوره درانجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته عمران در تمامی گرایش ها و  مدلسازی با نرم افزارهای مهندسی نظیر ABAQUS و FLAC 2d و COSMOS و SOLIDWORK و ETABS وANSYS/CFDو SAP و SPSS و SAF و LAND و CIVIL3Dو AIMSUN و OPENSEES و  سایر نرم افزارها آماده همکاری با تمامی دانشجویان و محققین و ارگان ها جهت انجام پروژه ها ی صنعتی و دانشگاهی، پایان نامه و مقالات داخلی و خارجی(ISI) می باشد.

تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects