دانلود PDF تمام فرمول های مهندسی عمران

دانلود PDF تمام فرمول های مهندسی عمران

معرفی کتاب

کتاب فرمول های مهندسی عمران از انتشارات شرکت McGraw-Hill و تالیف تیلر جی. هیکس می باشد. هیکس یکی از مؤلفان موفق کتاب های مهندسی و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی کوپر در نیویورک است. ویرایش دوم کتاب فرمول های مهندسی عمران شاملحدود ۲۵۰۰ فرمول و راهنمای محاسباتی برای مهندسان عمران می باشد که می تواند کمک خوبی در طراحی سازه ها و اجرای آنها باشد. همچنین این فرمول ها می توانند کاربردهای ارزشمندی برای مهندسان سازه، مهندسان پل، کارشناسان بتن، داوطلبان آزمون های مهندسی عمران و دانشجویان مهندسی عمران داشته باشند.

این کتاب فرمول ها را در ۱۳ شاخه تخصصی مختلف دسته بندی نموده است؛ تیرها، ستون ها، شمع و شمع بندی، سازه های بتنی، سازه های چوبی، نقشه برداری و پیمایش زمین، مکانیک خاک و عملیات خاکی، ساختمان، پل، کابل های معلق، راه و راهسازی، هیدرولیک و جریان کانال های باز، سیلاب و روان آب، آب و فاضلاب، پساب های بهداشتی، و حفاظت محیط زیست. هر فرمول به گونه ای تشریح داده شده است که مهندس بتواند به راحتی تشخیص دهد چگونه، کجا و چه زمان از فرمول استفاده نماید. واحدها هم بر اساس SI و هم براساس USCS می باشد و از این رو در سراسر جهان قابل استفاده است.

فرمولهای تیرها ، ستونها ، نقشه برداری ، زلزله ، بتن ، ساختمان ، بزرگراه ، راه سازی ، هیدرولیک ، پل و …  هر چه که یک مهندس عمران به آن نیاز دارد را در این کتاب کم حجم میتوانید پیدا کنید :

Conversion Factors for Civil Engineering Practice
Beam Formulas
Column Formulas
Piles and Piling Formulas
Concrete Formulas
Timber Engineering Formulas
Surveying Formulas
Soil and Earthwork Formulas
Building and Structures Formulas
Bridge and Suspension-Cable Formulas
Highway and Road Formulas
Hydraulics and Waterworks Formulas

 

جهت دانلود PDF تمام فرمول های مهندسی عمران اینجا کلیک کنید.

ما را در کانال تلگرامی زیر دنبال کنید:

Civil_Projects_ir@ 

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان ارشد و دکتری مهندسی از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر و علم و صنعت قادر است شما مهندسان را در زمینه انجام پروژه، پایان نامه و سمینار های مهندسی عمرانی یاری نماید.

تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

 مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects