جزوه آموزش گام به گام دوربین توتال استیشن

جزوه آموزش گام به گام دوربین توتال استیشن

توتال استیشن ( Total Station ) :

 امروزه توتال استیشن ها پرکاربرد ترین و ساده ترین دستگاه های نقشه برداری در ایران و سرار دنیا می باشند، توتال استیشن ها دستگاه های پیشرفته ای از تلفیق طول یاب با تئودولیت میباشند که با قابلیت نمایش آنی مختصات نقاط بسیاری از مشکلات روش های طول وزاویه ی قدیمی را رفع نموده است.

ویژگی های توتال استیشن :

این دستگاه ها با برنامه های متنوع داخلی بسیار، از جمله برنامه ی برداشت (Surveying )، پیــاده کردن  Setting out، ایستـگاه آزاد ( Free station )، ارتفاع غیر قــابل دسترس نقطه ی غیر قابل ایستگاه گذاری و…  مشکلات محاسباتی سنگین و طولانی را برای کاربرد های خاص در نقشه برداری حل کرده است.

 * توتال استیشن های سری TS02 و TS06  و TS09 لایکاتوتال استیشن های سری لایکا محصول کشور سوئیس بوده و پرفروش ترین انواع توتال استیشن ها در ایران هستند چراکه دارای طرز کار و منوهای بسیار ساده و user friend بوده و هم نسبت به انواع توتال استیشن های اصلی دیگر قیمت های بسیار مناسبی دارند. 

تجهیزات نقشه برداری ژئومات اقدام به واردات مستقیم این سری از توتال استیشن ها در انواع و اقسام مدل های آن کرده است. 
سری جدید مدل های  TS02 و TS06 Plus و TS09 Plus از سوی کمپانی لایکا جایگزین مدل هایTS  قبلی و نیز سری TC407 و TC805   شده است که از لحاظ دقت و سرعت بسیار قوی تر هستند. 
در سری توتال استیشن های جدید ۲ مدل بلوتوس دار Bluetooth و بدون بلوتوس تولید می شود و قابلیت اتصال فلش مموری USB cool disk در طراحی دستگاه اضافه شده است. 

 

جهت دانلود جزوه آموزش گام به گام دوربین توتال استیشن اینجا کلیک کنید.

ما را در کانال تلگرامی زیر دنبال کنید:

Civil_Projects_ir@

 

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان ارشد و دکتری مهندسی از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر و علم و صنعت قادر است شما مهندسان را در زمینه انجام پروژه عمران و معماری با نرم افزار های گوناگون  یاری نماید.

تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴

مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects