انجام پایان نامه راه و ترابری

انجام پایان نامه راه و ترابری در زمینه روسازی راه

انجام پایان نامه راه و ترابری

انجام پایان نامه عمرا ن گرایش راه  و ترابری 

در گذشته از رشته مهندسی عمران با عنوان مهندسی راه و ساختمان نام برده می‌شد که این موضوع بیانگر ریشه‌دار بودن گرایش راه و ترابری در حوزه مهندسی عمران است. مهندسی راه و ترابری گرایشی است که در آن اصول و استانداردهای نوین در ساخت راه‌های جدید و بهسازی راه‌های قدیمی مورد توجه و پژوهش قرار می‌گیرد.

در این گرایش به صورت خاص به طرح هندسی انواع راه‌های ارتباطی (اعم از راه‌های درون شهری، برون شهری، راه‌آهن، فرودگاه و …) و مباحث مربوط به طراحی روسازی، زیرسازی، مدیریت و نگهداری و تحلیل ترافیکی راه‌ها (بهبود ایمنی معابر و راه ها، تعیین نقاط حادثه خیز، …) پرداخته می‌شود. همچنین طراحی مسیرهای خاص از جمله طراحی تونل، طراحی پل و مشخصات فنی و مهندسی آنها نیز از مواردی است که در این گرایش مطرح است.

به طور کلی پایان نامه های گرایش راه و ترابری به سه زمینه کلی تقسیم می شوند:

۱- روسازی راه

یکی از زمینه های پر طرفدار برای انتخاب موضوع پایان نامه  کار کردن در حوضه روسازی راه می باشد. در صورت  انتخاب این زمینه برای موضوع پایان .نامه هم می توان روی مدلسازی روسازی راه با نرم افزارهایی مانند آباکوس(Abaqus) و کن لایر(Kenlyer) کار کرد و هم به مطالعات آزمایشگاهی روی قیر مصرفی در روسازی راه، مطالعات آزمایشگاهی انواع مخلوط های آسفالتی( آسفالت HMA، آسفالت SMA، آسفالت WMA) و تاثیر انواع افزودنی ها ( انواع پلیمرها، انواع الیاف، افزودنی های نیمه گرم، افزودنی های نانو و ..) روی قیر و انواع مخلوط های آسفالتی پرداخت.

۲- طرح هندسی

امروزه کمتر اساتید و دانشجویان به کار در این زمینه ررغبت نشان می دهند اما در صورت تمایل می توان روی موضوعاتی همچون تاثیر پارامترهای طرح هندسی ، علایم راهنمایی ، شرایط جوی وسیله نقلیه و راننده در وقوع تصادفات و تعیین سهم هر پارامتر (به صورت مطالعه موردی ) پرداخت.

۳- مهندسی ترافیک و برنامه ریزی حمل و نقل 

مهندسی ترافیک شاخه ای از مهندسی است که با برنامه ریزی، طراحی مهندسی، مدیریت و کنترل ترافیک در ارتباط بوده و روابط بین وسایل نقلیه و شبکه ارتباطی را در جهت رسیدن به ترددهای راحت و کارآمد توام با ایمنی کافی برای افراد و کالا مورد مطالعه قرار میدهد.
مهندسی حمل و نقل، بکار گیری تکنولوژی  و اصول علمی در تصمیم گیری ها طراحی های عملکردی، عملیات ها و مدیریت تسهیلات در انواع مختلف حمل و نقل می باشد تا حمل و نقلی(آمد و شدی) ایمن، سریع، راحت، اقتصادی و سازگار با محیط زیست برای مردم و کالا فراهم کند.
گروه سیویل پروجکت قادر به کار در تمام زمینه های مهندسی ترافیک و حمل و نقل با نرم افزار های نظیر ایمسان(Aimsun) ، ویسیم(Vissim)، امی(EMME) و ….

انجام پایان نامه راه و ترابری

گروه سیویل پروجکت متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان ارشد و دکتری از دانشگاه های صنعتی شریف و امیر کبیر و علم و صنعت قادر است شما عزیزان را در زمینه انجام پایان نامه راه و ترابری  یاری نماید.

تلفن تماس و تلگرام

۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴


مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects