فروش بهترین کرک نرم افزار میداس( Midas GTS NX)

انجام پروژه با نرم افزار میداس ( Midas GTS NX)

فروش بهترین کرک نرم افزار میداس( Midas GTS NX)

MidasGTSNX یک مجموعه نرم افزار تحلیل به روش اجزاء محدود می باشد که به هدف انجام کلیه موارد طراحی ژئوتکنیکی شامل: فونداسیون های عمیق ( شمع )، حفاری ها، سیستم های تونل بسیار پیشرفته و متقاطع به روش های  TBM و NATM  و …، آنالیز تراوش و تحکیم،طراحی خاکریزها، بهسازی خاک، پایداری شیروانی ها و آنالیز پیشرفته دینامیکی و روانگرایی مجهز شده است. این مجموعه نرم افزاری دارای یک محیط مدل سازی کاملاً کاربر پسند بوده که در عین سادگی ظاهری محاسبات را با دقت و سرعت بالا انجام می دهد. این نرم افزار با توانایی های ویژه و منحصر به فرد خود طوری توسعه یافته تا کاربر بتواند فرآیند مدل سازی و تحلیل را با سرعت و بازدهی بالا و دقت مضاعف انجام دهد.

محیط این نرم افزار به صورتی است که کلیه عملیات طراحی شامل مدل سازی هندسی، مش بندی، بارگذاری و شرایط مرزی، تحلیل و خروجی گرفتن از نتایج بسیار ساده و روان بوده به طوریکه مدل به صورت کامل در اختیار کاربران مبتدی تا حرفه ای قرار می گیرد. با این اوصاف می توانیم یک طراحی با کیفیت و بهینه با کارآیی بالا داشته باشیم که در هیچ نرم افزار مشابهی مشهود نخواهد بود.

این نرم افزار محصول کشور کره جنوبی بوده که از سال ۱۹۸۹ به عرصه نرم افزارهای طراحی وارد شده که تا سال ۲۰۱۳ به اسم Midas GTS  و پس از آن با تغیرات انجام شده به نام فعلی تغییر پیدا نموده است. کره ای ها که در صنعت خودروسازی (هیوندای وکیا) و تکنولوژی ساخت موبایل و لوازم خانگی (سامسونگ و ال جی) و صنایع High Tech پیشرفت خیره کننده ای در سطح جهانی داشته اند طوری این نرم افزار را با امکانات بسیار پیشرفته طراحی نمودند که بتواند در بازار جهانی با نرم افزار های ژئوتکنیکی مشابه مثل PLAXIS 2016، FLAC ۳d v.5 و … رقابت نموده و آنها را پشت سر بگذارد.

جهت خرید بهترین کرک نرم افزار میداس تماس حاصل فرمایید

تلفن تماس و تلگرام
۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴
مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects