انجام پروژه با نرم افزار EZ-FRISK

انجام پروژه با نرم افزار EZ-FRISK

انجام پروژه با نرم افزار EZ-FRISK

معرفی نرم افزار

EZ-FRISK نرم افزاری است که توسط مهندسین و زلزله شناسان برای انجام تجزیه و تحلیل خطر زلزله استفاده می شود. EZ-FRISK به شما امکان می دهد تا تجزیه و تحلیل لرزه ای را به سرعت تنظیم، اجرا و تجسم کنید زیرا نرم افزار دارای یک رابط کاربری یکپارچه و بصری به همراه بانک اطلاعاتی از خصوصیات گسل های زلزله، معادلات کاهش زمین و خصوصیات دینامیکی گسترده خاک است. با استفاده از این نرم افزار نیاز به تکیه بر نقشه های منتشر شده عمومی و همچنین ابزارهای مهندسی خط فرمان، ورود ا‎­‍‏طلاعات خسته کننده و مستعد خطا، تبدیل فایل و ایجاد نمودار دستی ندارید. در عوض می توانید روی تخصص و قضاوت خود متمرکز شوید. چرا که نرم افزار EZ-FRISK به شما مجموعه ای مؤثر و یکپارچه از ابزارهای تحلیل لرزه ای که کاربردی آسان و در عین حال قدرتمند و انعطاف پذیر هستند، خواهد داد.

قابلیت های نرم افزار EZ-FRISK

  • تجزیه و تحلیل خطر زلزله
  • محاسبه احتمال زمین لرزه در سطح یا بستر زیر یک مکان بر اساس موقعیت گسلهای اطراف.
  • تطبیق طیفی
  • تنظیم یک شتاب سنج برای مطابقت با طیف پاسخ به هدف، ضمن حفظ خصوصیات وابسته به زمان حرکت زمین.
  • تجزیه و تحلیل واکنش مکان
  • محاسبه حرکت زمین در سطح با توجه به حرکت زمین در بستر و لایه های خاک و سنگ که روی تخته سنگ در محل قرار می گیرند.
  • با این مجموعه از ویژگی ها می توانید به سرعت حرکات زمین را برای اهداف مهندسی طراحی کنید. همچنین قادرید از الگوریتم های پیشرفته زلزله و آنالیز آماری جهت نشان دادن سطح ایمنی مطلوب استفاده نمایید.
انجام پروژه با نرم افزار EZ-FRISK

با بیش از شش سال سابقه انجام انواع پروژه های عمرانی با نرم افزار EZ-FRISK و سایر نرم افزارهای مخصوص تحلیل خطر زلزله در خدمت شما سروران  هستیم تا با بالا ترین کیفیت و قیمتی مناسب شما را در ارائه پروژه های تحلیل خطر زلزله با نرم افزار EZ-FRISK  یاری نماییم.

شماره تماس، تلگرام و واتس آپ 
۰۹۳۳۸۸۶۹۲۲۴
مرادیان

درباره نویسنده

civil-projects